Podprogram je členěn na 3 dotační tituly (DT):
DT č. 1 - Marketingové aktivity na úrovni krajů
DT č. 2 - Marketingové aktivity na oblastní a lokální úrovni
DT č. 3 - Marketingové aktivity na národní a nadregionální úrovni
Podpořeny budou aktivity zaměřené na podporu řízení destinací, realizaci marketingových výzkumů, podporu produktů a zavádění inovací v cestovním ruchu, podporu distribuce produktů cestovního ruchu, branding destinací a marketingovou komunikaci.
Poskytovaná výše dotace maximálně 50 % způsobilých výdajů. Akce může být realizována v roce 2018 a 2019.
Změna termínu
Výzva k předkládání žádostí byla schválena s účinností od 25. května 2018.
Lhůta pro doručení žádosti začíná běžet 25. května 2018 a končí 20. září 2018 (termín ukončení 29. června 2018 byl prodloužen).
Elektronický formulář Žádosti naleznete na adrese: http://www3.mmr.cz/zad.
Upozornění: Podatelna MMR bude přijímat žádosti do 20. 09.2018, do 12:00 hod !!
Znění výzvy spolu s přílohami naleznete níže - v DOKUMENTECH.
Průběžná zpráva o realizaci akce / Závěrečné vyhodnocení akce / Zpráva o udržitelnosti akce
Příjemce dotace dokládá správci Programu Průběžnou zprávu o realizaci akce (1/2018), Závěrečné vyhodnocení akce (v termínu dle ROzhodnutí o poskytnutí dotace) a Zprávu o udržitelnosti akce.
Bližší informace naleznete v dokumentu METODICKÝ POKYN 2018 - Průběžná zpráva, Závěrečné vyhodnocení akce, Udržitelnost.
V období udržitelnosti akce se předkládá za každý rok udržitelnosti "Zpráva o udržitelnosti akce" - vždy do konce ledna. Formulář k vyplnění viz Dokumenty.