Do letošního ročníku se mohou přihlásit hotely, cestovní kanceláře, cestovní agentury a národní či regionální organizace cestovního ruchu, které:
1) zahájily během pandemie Covid-19 inovativní aktivity, aby si udržely zájem čínských turistů v regionu střední a východní Evropy
a/nebo
2) vytvořily nový produkt či službu za účelem přilákání pozornosti čínských turistů v rámci restartu cestovního ruchu po odeznění pandemie.
Porota hledá kreativní a inovativní nápady a řešení, které pomáhají překonat vážné důsledky pandemie pro segment cestovního ruchu, a přeměňují negativní dopady v něco nového, jedinečného a přínosného. Porota v letošním ročníku ocení subjekty, které splní výše zmíněná kritéria, a vynikají v některé z těchto kategorií:
- Sustainability
- Digital marketing
- Use of social media
- Post-COVID safety and extra health regulations
- Deeper Chinese visits (longer stays in one CEE country, at fewer destinations, environmentally friendly travels during the holiday, active holidays, slow tourism and getting to know a place(s) in detail)
- Combination of the local character of a destination with emerging new demands in China. Addressing the high-end Chinese traveler
- Other innovation that helped survive the pandemic and prepare for the post-COVID era
Bližší specifikace:
Národní a regionální organizace cestovního ruchu se mohou hlásit se svou strategií zaměřenou na obnovu cestovního ruchu z čínského trhu, nebo s inovativními aktivitami v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií, které dělaly během posledních 2 let.
Porota uvítá přihlášky cestovních kanceláří a agentur, které představí své online aktivity během posledních 2 let pandemie, nebo své nové produkty, které přispějí k prohloubení a prodloužení pobytů čínských turistů ve střední a východní Evropě po odeznění pandemie.
Hotely se mohou ucházet o cenu se svými preventivními, zdravotními a bezpečnostními předpisy, které zavedly během pandemie.
Tři typy přihlášek dle specifikací výše společně s
Guidelines, návodem pro vyplnění přihlášek a dalšími podrobnostmi
naleznete v
souborech přiložených dole pod textem.
Vítězové soutěže získají oprávnění používat speciální označení
"Produkt oceněný Marco Polo s doporučením Číny - spolupráce v oblasti cestovního ruchu v zemích střední a východní Evropy" při svých marketingových aktivitách a tím se odlišovat od konkurence. Tourism Coordination Centre (TCC) a všech 16 zemí střední a východní Evropy budou propagovat vítěze prostřednictvím svých komunikačních kanálů a ve své partnerské síti po dobu 1 roku ve snaze zvýšit viditelnost oceněných. Vítězové získají možnost nahrát své propagační video (max. délka 3 minuty) na společnou webovou stránku TCC
www.ceenter-china.com, která je dostupná i v Číně.
Tourism Award Marco Polo je prestižní ocenění a účast v soutěži je zdarma. Přihlášky je možné podávat
od 15. března do 30. června 2022 na e-mailovou adresu:
tcc@mfa.gov.hu.
Jednacím jazykem je angličtina. V případě jakýchkoliv dotazů či potřeby pomoci s vyplňováním a podáváním přihlášek se neváhejte obrátit na TCC na výše uvedené e-mailové adrese.