O tomto víkendu došlo u systému NEN k provozní události, jež byla zapříčiněna sadou chyb na straně Provozovatele NEN – společnosti Tesco SW. Konkrétně došlo k selhání lidského faktoru při obsluze NEN. Toto selhání má za následek nedostupnost části dat u vybraných veřejných zakázek. Nedostupné jsou přílohy (tj. dokumenty ve formátu .doc,.pdf,.xls, atd.). Ostatní data (auditní logy sledující úkony uživatele v systému) jsou v pořádku. Při provozní události nedošlo k žádné kompromitaci dat ani jejich odcizení. Dokumenty jsou v systému dostupné, nicméně nelze je zatím „napárovat“ na konkrétní veřejné zakázky.
Skončil další ročník oblíbené soutěže EU4U, kterou pořádá Ministerstvo pro místní rozvoj. Studenti druhého stupně základních škol, víceletých gymná...
Oddělení pohřebnictví Ministerstva pro místní rozvoj připravuje podrobný přehled kremačních pecí a chladicích zařízení pro zemřelé. Potřebují ho je...
Další podpora turistického ruchu pro Jeseníky zasažené v září loňského roku ničivými povodněmi je na cestě. Ministerstvo pro místní rozvoj dnes uvo...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena