O tomto víkendu došlo u systému NEN k provozní události, jež byla zapříčiněna sadou chyb na straně Provozovatele NEN – společnosti Tesco SW. Konkrétně došlo k selhání lidského faktoru při obsluze NEN. Toto selhání má za následek nedostupnost části dat u vybraných veřejných zakázek. Nedostupné jsou přílohy (tj. dokumenty ve formátu .doc,.pdf,.xls, atd.). Ostatní data (auditní logy sledující úkony uživatele v systému) jsou v pořádku. Při provozní události nedošlo k žádné kompromitaci dat ani jejich odcizení. Dokumenty jsou v systému dostupné, nicméně nelze je zatím „napárovat“ na konkrétní veřejné zakázky.
Ministerstvo pro místní rozvoj zveřejnilo výsledky výzvy na oživení cestovního ruchu podporou turistické infrastruktury. Úspěšné žádosti třinácti k...
Ministerstvo pro místní rozvoj ve spolupráci s Partnerstvím pro městskou mobilitu a dalšími partnery představilo novou metodiku pro plánování bezpe...
Zřízení letních konzulárních jednatelství, společné hlídky českých a místních policistů či posílení sítě honorárních konzulátů. To jsou hlavní opat...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena