O tomto víkendu došlo u systému NEN k provozní události, jež byla zapříčiněna sadou chyb na straně Provozovatele NEN – společnosti Tesco SW. Konkrétně došlo k selhání lidského faktoru při obsluze NEN. Toto selhání má za následek nedostupnost části dat u vybraných veřejných zakázek. Nedostupné jsou přílohy (tj. dokumenty ve formátu .doc,.pdf,.xls, atd.). Ostatní data (auditní logy sledující úkony uživatele v systému) jsou v pořádku. Při provozní události nedošlo k žádné kompromitaci dat ani jejich odcizení. Dokumenty jsou v systému dostupné, nicméně nelze je zatím „napárovat“ na konkrétní veřejné zakázky.
Komise v návaznosti na ve středu zveřejněný návrh Víceletého finančního rámce na období 2028 až 2034 vydala úvodní část legislativních pravidel pro...
V sídle OSN v New Yorku právě probíhá Politické fórum na vysoké úrovni o udržitelném rozvoji (HLPF), kde státy mimo jiné hodnotí pokrok při plnění ...
Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních ri...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena