Ministerstvo pro místní rozvoj podpoří 41 projektů zaměřených na marketingové aktivity v cestovním ruchu. Na jejich realizaci letos schválilo dotaci přes 40 milionů korun z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech (NPPCRR).
Podpora míří na projekty, které mají za cíl popularizaci nabídky cestovního ruchu v českých destinacích mezi domácími a zahraničními návštěvníky. Smyslem je také zefektivnit využití prostředků zaměřených na propagaci krajů i prosazování inovací v cestovním ruchu nebo zatraktivnit nabídku regionálního cestovního ruchu. „České regiony mají v oblasti cestovního ruchu určitě co nabídnout – chceme podpořit jejich destinační management, aby se o nich dozvědělo co nejvíce domácích i zahraničních návštěvníků. Naše podpora je pomůže nasměrovat z několika málo přetížených turistických center do míst, která také stojí za to,“ komentoval schválení finanční podpory marketingu v cestovním ruchu místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš. Do výzvy se mohly hlásit krajské nebo oblastní organizace destinačního managementu (DMO) nebo instituce s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Ministerstvo pro místní rozvoj do budoucna nechce skončit pouze u podpory marketingových aktivit ‒ společně s DMO i dalšími partnery připravuje nový program, který pomůže DMO stabilizovat a rozšiřovat jejich aktivity. Seznam vyhodnocených žádostí naleznete na webových stránkách MMR.
Ve španělské Segovii se v pátek uskutečnilo 123. zasedání Výkonné rady UN Tourism, nejvyššího exekutivního orgánu Světové organizace cestovního ruc...
Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výsledky dotační výzvy na podporu architektonických a urbanistických soutěží obcí. Z devíti přijatých žádo...
IT zakázky z veřejných zdrojů nemají v České republice dobrou pověst. Přitom kvalitní softwarová řešení, kde dodavatel není vybrán jen podle ceny j...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena