Ministerstvo pro místní rozvoj podpoří 41 projektů zaměřených na marketingové aktivity v cestovním ruchu. Na jejich realizaci letos schválilo dotaci přes 40 milionů korun z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech (NPPCRR).
Podpora míří na projekty, které mají za cíl popularizaci nabídky cestovního ruchu v českých destinacích mezi domácími a zahraničními návštěvníky. Smyslem je také zefektivnit využití prostředků zaměřených na propagaci krajů i prosazování inovací v cestovním ruchu nebo zatraktivnit nabídku regionálního cestovního ruchu. „České regiony mají v oblasti cestovního ruchu určitě co nabídnout – chceme podpořit jejich destinační management, aby se o nich dozvědělo co nejvíce domácích i zahraničních návštěvníků. Naše podpora je pomůže nasměrovat z několika málo přetížených turistických center do míst, která také stojí za to,“ komentoval schválení finanční podpory marketingu v cestovním ruchu místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš. Do výzvy se mohly hlásit krajské nebo oblastní organizace destinačního managementu (DMO) nebo instituce s celorepublikovou působností zabývající se tvorbou národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Ministerstvo pro místní rozvoj do budoucna nechce skončit pouze u podpory marketingových aktivit ‒ společně s DMO i dalšími partnery připravuje nový program, který pomůže DMO stabilizovat a rozšiřovat jejich aktivity. Seznam vyhodnocených žádostí naleznete na webových stránkách MMR.
O Velikonocích ožijí významné kulturní památky podpořené z IROP pestrým programem pro návštěvníky. Na zámcích v Moravském Krumlově a Pardubicích i ...
Osm týmů středoškoláků z celé republiky v Praze bojovalo o vítězství ve finále 13. ročníku soutěže „Navrhni projekt“. Během finálového dne prezento...
Ministerstvo pro místní rozvoj po úniku pracovní verze právní části auditu digitalizace stavebního řízení (DSŘ) okomentovalo některá klíčová zjiště...
©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena