1. Vložení dokumentace bez žádosti:
Nová funkcionalita umožňuje stavebníkům vložit dokumentaci do evidence elektronických dokumentací bez nutnosti podání žádosti. Stavebník má možnost:
- k již vložené dokumentaci nahrát novou verzi;
- sdílet vloženou dokumentaci s jinou osobou, která si ji může po přihlášení do Portálu stáhnout.
Tato funkcionalita je určena především stavebníkům podávajícím žádosti v listinné podobě, aby mohli ve své žádosti pouze odkázat na elektronicky vloženou dokumentaci. Funkce je dostupná v hlavním menu pod záložkou Dokumentace.
2. Průvodní list dokumentace jako PDF:
Nově je možné vložit průvodní list dokumentace ve formátu PDF přímo do dokumentace. Tato možnost se vztahuje jak na dokumentaci vloženou bez žádosti, tak na dokumentaci, která je součástí žádosti.
Již tedy není nadále nutné vytvářet průvodní list přímo v Portálu. Upozorňujeme však, že u žádostí a samostatně vložené dokumentace je průvodní list povinnou součástí.
3. Přehled o stavu nahrávané dokumentace:
Při nahrávání dokumentace je nyní uživatel informován o stavu tohoto procesu. Do doby, než je dokumentace kompletně nahrána, není možné žádost odeslat ani vložit dokumentaci. Tato úprava zabraňuje neúplnému odeslání dokumentů a zvyšuje tak spolehlivost procesu.
Děkujeme Vám, že využíváte Portál stavební správy a věříme, že tyto nové funkcionality přispějí k Vaší efektivnější a pohodlnější práci.
Aktualizovanou přířučku naleznete zde: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR - Portál stavebníka