Referent/referentka v oddělení služeb, MMR_468
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor hospodářské správy, oddělení služeb, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_468: referent/referentka v oddělení služeb, a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Co nabízíme: Zajímavou a pestrou činnost v oblasti hospodářské správy. Možnost podílet se na efektivním vynakládání veřejných prostředků na zajištění služeb a dodávek, a to především v rámci provozní činnosti, která se týká těchto oblastí: provoz budov a pořizování movitého majetku. Odměňování ve 14. platové třídě (tarifní plat od 36.240 Kč do 52.930 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: dosažené vzdělání v magisterském studijním programu. Na služebním místě budete vykonávat službu v oboru služby 4. Hospodaření s majetkem státu a jeho privatizace a 37. Veřejné investování a zadávání veřejných zakázek. Bližší informace jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Předpokládaný nástup možný nejdříve od 19. 5. 2025.
Datum vystavení |
27. 03. 2025 |
Datum platnosti |
11. 04. 2025 |
Doba trvání |
Na dobu určitou |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor hospodářské správy, oddělení služeb, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_468:
referent/referentka v oddělení služeb, a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Charakteristika pracovní činnosti:
- kontrola a koordinace provozních činností ve všech objektech a bytových jednotkách ve správě MMR;
- zajišťování věcných podkladů pro přípravu a realizaci výběrových a zadávacích řízení v kompetenci oddělení služeb v souladu s interními řídícími akty MMR;
- zajišťování fungování evidence majetku a inventur MMR;
- koordinace a zajišťování evidence klíčů a razítek MMR;
- koordinace a zajišťování kancelářských potřeb a papíru pro zaměstnance MMR.
Požadujeme:
- VŠ vzdělání v magisterském studijním programu;
- znalost MS Office (především Excel);
- dobré komunikační dovednosti;
- flexibilita, zodpovědnost;
- analytické myšlení, schopnost řešit problémy;
- zkušenosti s prací ve službách, administrativě (výhodou);
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou)
- místo vhodné i pro absolventy;
- plný pracovní úvazek;
- místo výkonu práce Praha;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
- indispoziční volno;
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
- možnost sjednání home office, služební notebook a mobilní telefon;
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů
(14. platová třída);
- osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
- předpokládaný vznik pracovního poměru od 19. 5. 2025.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
- strukturovaný životopis;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení!
Bližší informace poskytne Mgr. Lucie Šlajchrtová, vedoucí oddělení služeb Lucie.Slajchrtova@mmr.gov.cz.
Požadované přílohy zasílejte do 11. dubna 2025 na e-mail
zamestnani@mmr.gov.cz
(do předmětu uveďte
referent/referentka v oddělení služeb) nebo na adresu:
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 00 Praha 1
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.