Asistent/asistentka odboru legislativně právního, MMR_645
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor legislativně právní, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo č. MMR_645: Asistent/asistentka odboru legislativně právního.
Co nabízíme: Využijte jedinečnou příležitost a staňte se součástí našeho týmu. Nabízíme zajímavou práci v přátelském kolektivu. Hledáme spolehlivou a organizačně zdatnou asistentku ředitelky odboru, která bude zajišťovat administrativní a organizační podporu vedení. Odměňování ve 9. platové třídě (tarifní plat od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: dosažené vzdělání VOŠ, případně SŠ s maturitou. Bližší informace jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Předpokládaný nástup v srpnu 2025.
Datum vystavení |
03. 06. 2025 |
Datum platnosti |
18. 06. 2025 |
Doba trvání |
Na dobu neurčitou |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor legislativně právní, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo č. MMR_645:
Asistent/asistentka odboru legislativně právního.
Charakteristika pracovní činnosti:
- zajišťování sekretariátu odbor, vyřizování administrativní agendy řditele odboru a korespondence odboru podle stanovených postupů;
- organizace pracovního programů ředitele/ředitelky odboru;
- komplexní zajišťování spisové služby odboru a zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek;
- vhodné i pro absolventy s chutí naučit se novým věcem.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, VOŠ
- uživatelská znalost práce na PC (běžně používané programy MS Office, jako např.Word, Excel, Outlook);
- samostatnost, proaktivnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikační a organizační schopnosti, týmová práce; příjemné vystupování a pozitivní přístup;
- dobrý písemný projev a znalost české gramatiky;
- flexibilita;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme zajímavou práci v přátelském kolektivu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- plný pracovní úvazek (40 hod./týden);
- místo výkonu práce Praha;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- indispoziční volno;
- osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
- příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
- možnost sjednání home office;
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů
(9. platová třída);
- předpokládaný vznik pracovního poměru srpen 2025 nebo dle dohody.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
- strukturovaný životopis v českém jazyce;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Bližší informace k průběhu výběrového řízení poskytne Ing. Marcela Stříbrná, kontaktní e-mail: Marcela.Stribrna@mmr.gov.cz.
Požadované přílohy zasílejte do 18. června 2025 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „Asistent/asistentka OLP, MMR_645“) nebo na adresu:
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 00 Praha 1
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.