Každá pilotní organizace vybrala jednoho zástupce, který se zúčastnil dvoudenního školení pro Trenéry kvality stupně I., jehož hlavní náplní bylo poskytnout účastníkům kompletní informace o Českém systému kvality služeb a teoretickou i praktickou znalost jednoduchých nástrojů řízení kvality. Všichni účastníci absolvovali školení úspěšně a Český systém kvality služeb má prvních 13 certifikovaných trenérů kvality.
„Je to malý krok pro Český systém kvality služeb, ale velký krok pro zlepšení kvality poskytovaných služeb v oblasti cestovního ruchu v České republice“, shodli se trenéři kvality. Ti na sebe vzali nelehký úkol, a sice jako první implementovat požadavky Českého systému kvality služeb ve své organizaci, získat pro svou organizaci Certifikát kvality stupně I a svým příběhem inspirovat další poskytovatele služeb v České republice k zapojení se do systému.
„Věřím, že všem pilotním organizacím budeme zanedlouho předávat Certifikát kvality stupně I Českého systému kvality služeb“, dodal na závěr školení lektor Českého systému kvality služeb, Ivan Miller.
Informace o Českém systému kvality služeb včetně způsobu zapojení dalších organizací do tohoto projektu jsou uvedeny na webových stránkách www.csks.cz.