Asistent/asistentka odboru cestovního ruchu, MMR_333
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor cestovního ruchu, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo MMR_333: Asistent/asistentka.
Rozmanitou administrativní činnost v souvislosti s vedením sekretariátu a administrativní podporou cestovního ruchu. Odměňování v 9. platové třídě (tarifní plat od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity naleznete na: https://www.mmr.gov.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: Dosažené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Bližší informace jsou uvedeny v inzerátu. Předpokládaný nástup v březnu 2025.
Datum vystavení |
18. 02. 2025 |
Datum platnosti |
05. 03. 2025 |
Doba trvání |
Na dobu určitou |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Ministerstvo pro místní rozvoj, odbor cestovního ruchu, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo MMR_333: Asistent/asistentka.
Charakteristika pracovní činnosti:
- zajišťuje administrativní, analytickou a informační podporu na základě pokynů ředitele odboru;
- zabezpečuje administrativní podporu řediteli odboru, zástupci ředitele odboru a vedoucím oddělení;
- zajišťuje distribuci metodických doporučení, aktuálních informací;
- zodpovídá za nastavení systému evidence dokumentace v odboru a koordinuje jej;
- zajišťuje administrativní, analytickou a informační podporu na základě pokynů ředitele odboru;
- spolupracuje s odbornými asistenty oddělení a poskytuje jim metodickou a koordinační podporu;
- eviduje úkoly zadané odboru a dohlíží na jejich splnění dle zadaných termínů;
- koordinuje kalendář ředitele odboru, zajištuje organizaci schůzek (rezervace zasedacích místností, občerstvení apod.).
Požadujeme:
- VOŠ vzdělání nebo SŠ vzdělání s maturitní zkouškou;
- praxi na administrativní pozici (výhodou);
- znalost úřední korespondence či vedení administrativy (výhodou);
- znalost cizího jazyka (výhodou);
- velmi dobrá znalost českého jazyka;
- znalost práce na PC a práce s MS Office;
- odolnost vůči stresu a pečlivost;
- organizační schopnosti a time management;
- systematičnost a zodpovědnost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou po dobu MD/RD (předpoklad do 3/2028);
- plný pracovní úvazek;
- místo výkonu práce Praha;
- pružnou pracovní dobu;
- 5 týdnů dovolené;
- indispoziční volno;
- osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
- příspěvek na stravování v podobě stravenkové karty;
- jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
- možnost sjednání home office;
- finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (9. platová třída);
- předpokládaný vznik pracovního poměru v březnu 2025 nebo dle dohody.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
- strukturovaný životopis;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Bližší informace poskytne Mgr. Vojtěch Kružliak, e-mail: Vojtech.Kruzliak@mmr.gov.cz, tel: +420 256 254 574.
Požadované přílohy zasílejte do 5. března 2025 na e-mail zamestnani@mmr.gov.cz (do předmětu uveďte „Asistent/asistentka OCR“) nebo na adresu:
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 00 Praha 1
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.